مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش ۲۵ میلیارد تومان از انباری در حوالی خیابان فدائیان اسلام کشف شد.

قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در این باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر این‌که در انباری در حوالی خیابان فدائیان اسلام مقادیری لوازم یدکی خودرو دپو شده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این‌که هویت مالک انباری شناسایی شد، اظهار داشت: با دستور قضائی در بازرسی از محل ۲۴۷ هزار عدد انواع لوازم یدکی مربوط به خودروهای سنگین و سبک فاقد مجوز گمرکی کشف و به علت حجم بالای آن این انباری پلمب شد. در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

جاعلان میلیاردی چک‌های بانکی در تهران بازداشت شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷ عضو باند جاعلان چک بانکی سازمان‌های دولتی خبر داد و گفت: متهمان با همکاری یکدیگر قصد وصول چک جعلی ۱۲ میلیارد تومانی را داشتند که دستگیر شدند.  

 سردار علیرضا لطفی اظهار داشت: یازدهم مردادماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع جعل چک بانکی به همراه ۲ متهم از کلانتری ۱۲۴ قلهک به دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳ تهران به اداره سیزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، یازده مردادماه روز دستگیری فرشاد و فریبرز هر دو ۴۰ ساله برای وصول یک فقره چک بانکی به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان مربوط به یکی از "سازمان‌های دولتی" به بانک ملی واقع در جنوب تهران مراجعه می‌کنند که با توجه به مبلغ بالای چک ارائه شده از سوی مجرمان و با هوشیاری متصدی بانک که با استعلام از سازمان مربوطه مبنی بر تائیده چک فوق، اظهار داشتند ما هیچ‌گونه چکی صادر نکرده‌ایم و تمامی پرداختی‌ها از طریق شماره شبا انجام می‌گیرد و چک فوق جعلی است، بلافاصله طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ فرشاد و فریبرز دستگیر شدند.

سارقان ۱ میلیارد تومانی منزلی در جنوب تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام اعضای باند ۵ نفره سارقان منزل در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهمان با همکاری یکدیگر یک میلیارد تومان اموال از منزل مال باخته را سرقت کرده بودند.  

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" در تشریح این خبر گفت: اوایل بهمن سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۶۱ ابوذر تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت، سوم بهمن ماه برای رفتن به محل کار منزل خود را در خیابان فلاح ترک کردم و ساعت ۷ بعد از ظهر پس از بازگشت متوجه شدم سارق یا سارقان از طریق تخریب درب ورودی وارد منزل شده و گاوصندوق حاوی طلاجات و دلار به ارزش یک میلیارد تومان را به سرقت برده‌اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: با وصول پرونده کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل برای بررسی محل و پایش جغرافیای محدوده وقوع جرم راهی محل سرقت شدند و متوجه شدند سارقان که تعداد آنها ۵ نفر بوده توسط یکی از همسایگان مشاهده شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد پس از تهدید شاهد با انتقال گاوصندوق به داخل یک دستگاه خودوری ۴۰۵ که پلاک آن کاملا مخدوش و ناخوانا بوده از صحنه سرقت گریخته‌اند.

وی گفت: در ادامه اقدامات پلیسی چند روزه در بیست و نهم تیرماه سه متهم متواری در شهرستان اسلامشهر شناسایی و در حالی که قصد درگیری با ماموران و فرار را داشتند با شلیک تیر هوایی و هوشیاری کارآگاهان دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی برلیانس خریداری شده از محل فروش اموال مسروقه نیز از ایشان کشف و توقیف می‌شود.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: شناسایی مالخران و جرائم مشابه متهمان در دستور کار قرار دارد و متهمان با دستور قضائی در اختیار این پایگاه هستند.

کد خبر 540849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha